Polacy wreszcie zaczęli jeść krajowe jabłka, akcja „Jem bo polskie” przynosi efekty

Promocja w ramach akcji „Jem bo polskie" daje efekty. W dwa miesiące sprzedaż samych jabłek w największych sieciach wzrosła nawet o 100 proc. Zyskują na niej też warzywa - czytamy w Rzeczpospolitej.
Największe sieci handlowe działające w Polsce, skupione w Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji, na początku października br. rozpoczęły wspólną kampanię „Jem bo polskie", która przynosi doskonałe efekty, zwłaszcza jeśli chodzi o sprzedaż jabłek, ale również innych krajowych owoców, a także warzyw. A jak podaje organizacja, z powodu rosyjskiego embarga do zagospodarowania jest aż 700 tysięcy ton jabłek, które wcześniej trafiały na tamten rynek.
Jak informuje Rzeczpospolita Renata Juszkiewicz, prezes POHiD, przyznaje, że wstępne podsumowania wskazują, że w odniesieniu do sprzedaży z zeszłego roku w porównywanym okresie można mówić o wzroście sprzedaży jabłek od 20 do 100 procent. W ramach kampanii promowane są też inne produkty, m.in. brokuły, kapusta czy papryka, i w ich przypadku także widać pozytywne efekty. Kampania została zaplanowana do końca 2014 r., ale prawdopodobnie zostanie przedłużona.
Źródło: www.portalspozywczy.pl