Aktualności

Akcja „Jem, bo polskie”

  • 28-09-2014
Ruszyła akcja uświadamiająca Polakom konieczność pomocy polskim producentom produktów objętych rosyjskim embargiem. „Jem, bo polskie” to inicjatywa Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji.
Celem kampanii jest popularyzowanie idei kupowania i spożywania większej ilości owoców i warzyw z Polski, jako recepty na problemy związane z embargiem. Każda z firm biorących udział w akcji ma za zadanie umieszczenie w widocznym miejscu logotypu kampanii oraz własnych, indywidualnych haseł wspierających tę inicjatywę.
Kampania „Jem, bo polskie” będzie promowana na wszystkich możliwych nośnikach, jakimi dysponują sieci handlowe, w tym katalogach okolicznościowych, gazetkach, bilbordach, plakatach oraz mediach, z którymi współpracują. Żadne z materiałów nie będą zawierać akcentów antyrosyjskich, a jedynie wspierać polskich producentów owoców i warzyw.
Kampania społeczna „Jem, bo polskie” w pierwszej kolejności obejmuje promocję polskich warzyw i owoców. W zależności od jej przebiegu planowane jest rozszerzenie działań na inny asortyment.
BIURO PROJEKTU: STOWARZYSZENIE NA RZECZ ROZWOJU I PROMOCJI PODKARPACIA PRO CARPATHIA UL. RYNEK 16 35-064 RZESZÓW
Polityka prywatności
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI CZŁONKOWSKIMI UNII EUROPEJSKIEJ
PROJECT SUPPORTED BY A GRANT FROM SWITZERLAND THROUGH THE SWISS CONTRIBUTION TO THE ENLARGED EUROPEAN UNION